پلاگین تغییر مسیر ویدیو


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : یک شنبه 14 خرداد 1402
بازدید : 1000
نویسنده : سئوکار


یکی از موضوعات مهم در سئو و بهینه سازی داخلی وب سایت، تغییر آدرس به هر دلیلی است. شاید مقاله یا صفحه ای داشته باشید که قصد دارید آن را تغییر دهید (URL) یا اعتبار آن را به آن هدایت کنید. یک راه حل برای این کار این است که صفحه هدف را به یک صفحه جدید هدایت کنید. ریدایرکت ها به طور کلی به دو نوع تغییر مسیر 301 و 302 تقسیم می شوند، همانطور که می دانید ریدایرکت 301 تغییر آدرس دائمی و 302 تغییر آدرس موقت است. به طور کلی، این یک موضوع است و باید یاد بگیرید که آدرس صفحه داخلی را هنگام تغییر به آدرس جدید تغییر دهید. در این مقاله نحوه کار با افزونه Redirection وردپرس را به شما آموزش می دهیم. این مقاله حاوی نکات مهمی است که توصیه می کنیم تا انتها مطالعه کنید. با مجله وب مستر بلاگتون همراه باشید.

آدرس را به سایت هدایت کنید

همانطور که در ابتدای این مقاله توضیح داده شد، تغییر مسیر یکی از مسائل مهم در انتقال آدرس های قدیمی وب سایت به آدرس های جدید است. تغییر مسیر به چند روش انجام می شود، یکی در قسمت CMS و دیگری با قرار دادن کد و آدرس در Htaccess. استفاده از افزونه ها یکی از محبوب ترین راه حل ها در وردپرس است و برای این کار باید یک افزونه خوب پیدا کنید. یکی از افزونه هایی که می توان از نظر مسائلی مانند امنیت، دوام و کاهش کیفیت سایت به آن اشاره کرد، افزونه Redirect WordPress برای ریدایرکت ها است. این افزونه ویژگی های زیادی دارد که در ادامه این مقاله آن ها را برای شما بررسی کرده ایم. با ما بمان

اهمیت تحویل

یکی از مشکلاتی که وجود دارد و در این قسمت از مقاله به بررسی آن می پردازیم، اهمیت ارجاع است. تغییر مسیر معمولاً باید زمانی انجام شود که صفحه ای را به صفحه دیگری منتقل می کنید یا آدرس (URL) یک صفحه را به هر دلیلی تغییر می دهید، گاهی اوقات ممکن است بخواهید صفحه ای را در صفحه دیگری در سایت قرار دهید. البته ریدایرکت همیشه برای صفحات داخلی وب سایت ها نیست و زمانی که قصد تغییر دامنه وب سایت خود را دارید نیاز به تغییر مسیر نیز دارید. اکنون، اگر قصد دارید آدرس صفحات داخلی وب سایت خود را به صفحات جدید تغییر دهید، باید این کار را از طریق افزونه یا روش دیگری انجام دهید. پیشنهاد ما این است که از افزونه برای ذخیره آدرس ها استفاده کنید و به راحتی آن ها را بررسی کنید تا در آینده به دلیل تغییرات دچار مشکل جدی نشوید.

پلاگین تغییر مسیر برای تغییر مسیر وردپرس

افزونه های زیادی برای این عملکرد وجود دارد تا بتوانید اطلاعات بیشتری در مورد سایت وردپرس جستجو کنید. اما فعلاً به این منظور افزونه ای را به شما معرفی می کنیم که تعداد نصب ها را بر عهده دارد و چندین سال است که از این افزونه برای ارجاع استفاده می کنیم. پلاگین Redirection Redirection یک افزونه ریدایرکت 301 و 302 منحصر به فرد است که نسبت به افزونه های مشابه حجم کمتری دارد و روش کار بهتری را برای شما به ارمغان می آورد.


آموزش کار با پسوند تغییر مسیر

شما می توانید این افزونه را به دو صورت نصب کنید. یکی از راه ها این است که افزونه را در انتهای این مقاله دانلود کرده و بر روی هاست خود نصب کنید. و راه دیگر این است که به قسمت Plugins داشبورد وردپرس رفته و گزینه Add را انتخاب کنید. مانند تصویر زیر

پس از ورود به صفحه افزونه افزودن وردپرس، در صورتی که افزونه را دانلود کرده اید، می توانید از طریق بالای صفحه آن را نصب و فعال کنید. در غیر این صورت باید عبارت ریدایرکت را از طریق قسمت اصلی و جستجو در کادر جستجو وارد کنید.

پس از نصب و فعال سازی افزونه، برای مدیریت آن باید به قسمت ابزار داشبورد وردپرس رفته، گزینه Redirects را انتخاب کرده و وارد قسمت مدیریت این افزونه شوید.

پس از انتخاب گزینه مورد نظر، به بخش شمارنده افزونه تغییر مسیر هدایت خواهید شد. این شمارنده افزونه گزینه های زیادی را در اختیار شما قرار می دهد و می توانید ریدایرکت مورد نظر خود را در این صفحه انجام دهید.



نتیجه

در این مقاله سعی کرده ایم شما را در کار با یک افزونه ریدایرکت راهنمایی کنیم. برای یادگیری بهتر باید ویدیوی تهیه شده در این زمینه را مشاهده کنید. در ویدیو به مهم ترین نکاتی که ممکن است برای شما مفید باشد پرداخته ایم. فیلم آموزش مسیر را می توانید از طریق لینک زیر مشاهده کنید.

اطلاعات بیشتر: https://blogten.ir/redirection-scr-p/




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان سرچ رنک و آدرس search-rank.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com